برگزاری نشست قرارگاه عفاف و حجاب در آمل
کد خبر: 4182737
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

برگزاری نشست قرارگاه عفاف و حجاب در آمل

نشست قرارگاه عفاف و حجاب آمل به ریاست فرماندار ویژه شهرستان و با حضور مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری و دیگر اعضا در سالن شهید ملکوتی فرمانداری ویژه آمل برگزار شد.

نشست  قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان آملبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آمل، نشست  قرارگاه حجاب و عفاف شهرستان آمل، 27 آبان ماه  به ریاست ذات‌الله زارعی، فرماندار ویژه شهرستان آمل و با حضور فاطمه رحمانی، مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری و دیگر اعضا در سالن شهید ملکوتی فرمانداری ویژه آمل برگزار شد.

در آغاز  اعضای حاضر در این نشست به ارائه گزارش عملکرد دستگاه مربوطه خود پرداختند.

در ادامه این نشست ذات‌الله زارعی، فرماندار ویژه شهرستان آمل، ضمن تأکید بر اهمیت نشست‌های عفاف و حجاب، گفت: اجرای برنامه عملیاتی در راستای بهبود وضعیت حجاب و عفاف در شهرستان در دستور کار اعضا قرار گیرد.

وی افزود: موضوع حجاب و عفاف نیازمند توجه جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی بالاخص دستگاه‌های فرهنگی شهرستان دارد.

زارعی تصریح کرد: در بحث فعالیت در حیطه حجاب و عفاف تنها در نصب تابلوهای تبلیغاتی و تذکر لسانی ختم نشود، علاوه بر اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، با کمک گرفتن از افراد متخصص و دانشگاه‌ها در راستای بهبود وضعیت عفاف و حجاب تحقیق و پژوهش صورت پذیرد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به غیبت برخی از متولیان حوزه عفاف وحجاب که در این حیطه مسئولیت مستقیم دارند، خاطرنشان کرد: رفتارهای منفعلانه با آرمان‌های شهدا و امامین انقلاب هم‌خوانی ندارد.

انتهای پیام
captcha